Rudy van der Zande New Style Online Verkoopvoorwaarden

Waarom kopen bij Rudy van der Zande New Style?

Al onze artikelen zijn scherp geprijsd! Veel boxsprings en matrassen die we online aanbieden zijn op voorraad en direct leverbaar.  Kijk voor de +/- levertijd altijd even bij de productbeschrijving.
Wij hebben meer dan 40 jaar ervaring , in het advies geven over een comfortabele nachtrust.

Op alle Boxsprings en matrassen 3 jaar garantie!

Wij geven u als klant bij een aankoop van alle artikelen die wij u bieden 3 jaar garantie. Voor meer info kunt u kijken bij de link Garantievoorwaarden.

Uw aanbetaling 

Bij online bestellingen hanteren wij altijd een aanbetaling van 25% van het gehele aankoopbedrag. U kunt deze aanbetaling voldoen door middel van IDEAL via uw eigen bank. U kunt er ook voor kiezen om het aankoopbedrag in één keer helemaal te voldoen. Ook kunt u kiezen bij de afrekenpagina of u bij levering het restant contant voldoet of per pin. Onze bezorgers zijn in het bezit van een draadloze pinautomaat.

Betalingen

Veilig betalen met uw eigen bank via Ideal. Het is tevens ook mogelijk om een aanbetaling te doen via Ideal en het restant contact of via de pin te voldoen bij levering. (in overleg per mail of telefoon).

Contact

Zijn er eventueel vragen of mocht er iets onduidelijk zijn, deinst daar dan niet voor terug. U kunt altijd met ons contact opnemen via de mail: webshop@rudyvanderzande.nl
Zie de contact anderen gegevens onder het linkje contact.


Rudy van der Zande New Style Online - Garantiebepalingen 

Wettelijke rechten 

De Nederlandse wetgeving bied je als klant bepaalde wettelijke rechten. Voor het geval  de bezorgde producten niet aan de overeenkomst voldoen. De onderstaande garantiebepalingen laten deze wettelijke rechten intact en zijn dus geen beperkingen van je wettelijke rechten.

Start van garantietermijn

De garantie termijn gaat in op het moment dat Rudy van der Zande New Style uw bestelling bij u heeft bezorgd. U krijgt op alle elektrische boxsprings 3 jaar fabrieksgarantie! Dit wil zeggen: dat als er binnen 3 jaar iets kapot gaat aan het artikel, bij NORMAAL gebruik van de klant, dat Rudy van der Zande New Style deze schade kosteloos vergoed aan de klant.

Garantievoorwaarden  

Om een aanspraak te kunnen maken op de garanti , moet u aan de volgende voorwaarden voldoen. U moet aan kunnen tonen doormiddel van een bon/factuur dat u het artikel bij Rudy van der Zande New Style heeft aangeschaft. Het artikel is onbeschadigd en schoon is. U onderhoud en gebruikt de producten zoals de meegeleverde instructies. Zie daarvoor: Hoe houd ik mijn spullen mooi? U stelt ons op de hoogte, binnen een gepaste tijd nadat u iets heeft ontdekt bij het artikel, door een email te sturen naar webshop@rudyvanderzande.nl.

De garantie

U mag van ons verwachten dat de geleverde producten de eigenschappen hebben die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn. Rudy van der Zande New Style kan in dat geval wel echter bepalen dat de onderstaande aanvullende garantie termijn en bepalingen niet gelden voor het ontbreken van deze eigenschappen. Dit wordt schriftelijk vastgelegd bij het sluiten van een overeenkomst. En staat ook bij het kopje inbegrepen per artikel.  Stofkleur van de artikelen kan beïnvloed worden door het eventuele licht. Rudy van der Zande New Style is hiervoor NIET aansprakelijk. Voor de problemen die daardoor ontstaan. De garantie geldt dus uiteraard ook niet voor andere, dergelijke problemen die er eventueel zouden kunnen ontstaan.

Stel een geleverd product voldoet niet aan de hiervoor bedoelde verwachtingen dan , gelden de wettelijke rechten die de Nederlandse wetgeving u biedt. Hiernaast gelden dan ook de aanvullende garantietermijn en de bepalingen. Deze termijnen en bepalingen gelden ook voor u wanneer wij niet aannemelijk kunnen maken dat geconstateerde gebreken een gevolg zijn van een abnormaal of onzorgvuldig gebruik van de artikelen.  

  • Tot een jaar na de factuurdatum zijn de kosten van de reparatie of vervanging met begrip van vracht en voorrijkosten, volledig voor rekening van Rudy van der Zande New Style.
  • Vanaf een jaar en tot twee jaar na de factuurdatum zijn de kosten twee derde van reparatie of vervanging voor de klant.

De datum waarop u ons op de hoogte stelt van een gebrek, is bepalend voor de toepassing van bovenstaande garantieregeling. Na het verstrijken van de garantietermijn die op het betreffende product van toepassing is, zijn de kosten van reparatie of vervanging, met begrip van vracht – en voorrijkosten, voor uw rekening.

Als u eventueel een klacht hebt, dan wordt eerst beoordeeld of uw klacht te verhelpen is. Bijvoorbeeld door het product te laten repareren.

Alle klachten moet per mail worden verstuurd. U dient de aankoopnota mee te zenden inclusief een goede omschrijving en eventueel foto’s van de klacht naar webshop@rudyvanderzande.nl.


Rudy van der Zande New Style Online - Herroepingsrecht en klachten 

Uw herroepingsrecht

Wij stellen deze voorwaarden, omdat onze producten duidelijk persoonlijk van aard zijn en daardoor niet teruggezonden kunnen worden als ze zijn uitgepakt, beschadigd of gebruikt zijn. 

Tot veertien (14) dagen na
Dit kan ALLEEN als uw aan de volgende voorwaarden voldoet: bezorging kun je de online aankoop zonder opgave van reden ontbinden.

  • u laat ons binnen veertien (14) dagen schriftelijk ( per mail ) weten dat uw de koop op afstand ontbindt.
  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking.
  • Het product is ongebruikt en niet gemonteerd 
  • Het product is niet speciaal voor uw aangepast.

Wij bij Rudy van der Zande New Style, vinden hygiëne super belangrijk en kunnen daarom geen producten die gebruikt, beschadigd of uitgepakt zijn niet terugnemen. In de meeste gevallen gaat het hier om kussens, dekbedden, dekbedovertekken etc…

Betalen bij een klacht 

Heb je bij de bezorging een gegronde klacht over een deel van de bestelling. Bij Rudy van der Zande New Style betaal je alleen voor de producten die naar tevredenheid zijn bezorgd. Heeft uw een klacht of een probleem na de betaling neem dan gelijk contact op via de mail. En er wordt zo spoedig mogelijk gereageerd. 

Annuleren van bestelling

Bij Rudy van der Zande New Style, mag u binnen 8 dagen nadat u een bestelling online heeft geplaatst kosteloos annuleren, het aanbetaalde bedrag of helemaal voldaande bedrag wordt binnen 14 werkdagen teruggestort op uw rekening. Annuleert u de bestelling na de 8 dagen dan wordt u aanbetaling van 25% ingehouden. 

Het plaatsen van uw bestelling, het aanbod

Bij ieder artikel/product dat online van Rudy van der Zande New Style is opgenomen in onze bestanden, worden de volgende gegevens vermeld:

  • De eventuele bezorgkosten zijn inclusief alle belastingen, zoals de btw van 21%.
  • De prijs van het artikel/product is inclusief alle belastingen.
  • Heeft een artikel/product een tijdelijke aanbieding/ prijsvermindering wordt dit altijd aangegeven doormiddel van een streep door de oude prijs. 

Rudy van der Zande Online - De Levering 

De bezorgkosten

Alle bestellingen kunnen op verschillende manieren worden bezorgd of gemonteerd. U kunt kiezen voor het te laten bezorgen tot de eerste deur, de kosten hiervan zijn: € 50,-. U kunt kiezen voor het te laten bezorgen en monteren de kosten hiervan zijn: € 100,-. Ook kan u er voor kiezen om het bestelde artikel zelf op te komen halen in de winkel (zelf ophaal). Al deze keuzes kunt u vinden op de afreken/winkelwagen pagina.

Wij raden altijd aan, en zeker bij een elektrische boxspring om hem te laten bezorgen en te laten monteren.

Plaats van levering 

Om de levering zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij u om vooraf te laten weten of er bijzondere omstandigheden thuis zijn die een rol kunnen spelen bij de bezorging . Kan bijvoorbeeld onze vrachtwagen u terrein, woning bereiken? 

Levertijd

Op de producten die Rudy van der Zande New Style aanbiedt zit in de meeste gevallen wel altijd een levertijd. Zo niet dan staat dat bij de product beschrijving aan gegeven, dit wordt vermeld.

De leverdagen

Houdt u er wel rekening mee dat u op de afgesproken leverdatum aanwezig moet zijn, de levering kan namelijk de hele dag plaatsvinden. Wij van de planning bellen u op als het bestelde product binnen is. Helaas kunnen wij de dag van levering nooit een tijd aan u doorgeven en werken we als volgt: dat we altijd een half uurtje van te voren bellen wanneer we bij plaats van bestelling zijn. 

Als wij door onverwachte omstandigheden niet op de afgesproken dag kunnen leveren, ontvangt u van ons zo snel mogelijk een mail of telefoontje.

Voor producten die wij door Post NL laten bezorgen bij uw thuis, kunnen wij u helaas niet precies informeren over de leverdag en levertijd hiervan, omdat we dit hebben uitbesteed. Normaliter hanteren zij hier uiterst een duur van 4 dagen en dan worden de bestelde producten door onze pakketdienst bezorgd.

U krijgt bij een bestelling die wordt geleverd door Post NL bij een bijbetaling van € 6,95 een Track & Trace code toegestuurd via de mail.

Niet thuis

Wij gaan er uiteraard vanuit dat wij u op de geplande bezorgdatum thuis aantreffen, als dit niet het geval is zal de chauffeur u telefonisch proberen te bereiken. Kunnen wij geen contact met u leggen, dan moet er een andere leverdag worden ingepland. LET OP HIER WORDT EXTRA € 100,00 IN REKENING GEBRACHT VOOR DE EXTRA LEVERDAG.

Controle van uw bestelling bij levering 

Als uw bestelling is geleverd, kijkt de chauffeur samen met u de geleverde artikelen na. Hierbij wordt nagekeken of dat alle bestelde artikelen geleverd zijn. Constateert u gebreken of beschadigingen, geeft dit duidelijk aan. De chauffeur maakt hier ten allen tijden een notitie van.

De chauffeur vraagt ten alle tijden om een handtekening onder aan de factuur te plaatsen en het eventuele beschuldigde bedrag te voldoen middels per pin of contant. 

Besteld u bij ons een boxspring inclusief hoofdbord dan, is het hoofdbord altijd op eigen risico met het eventueel het na boven brengen na de slaapkamer. Doormiddel van beschadigen enz.

Montage bij levering 

De volgende regels gelden bij het laten monteren van bijvoorbeeld uw boxspring :

  • De kamer moet leeg zijn , zodat er voldoende ruimte is om alles te kunnen plaatsen. 
  • Oude bed moet afgebroken zijn en verwijderd uit de slaapkamer, wij breken de oude boxspring niet af!
  • Als de ondergrond van de slaapkamer niet vlak is kunnen wij u geen stabiliteit garanderen. 
  • Rudy van der Zande New Style is niet verantwoordelijk, mochten de bestelde artikelen/producten niet passen op de kamer die u in gedachten had.
  • Wij verzamelen het eventuele afval en nemen dit weer netjes voor u mee.